Tbx igen! ♥

Hellu ^^




Nu är jag tbx! ♥ Ledsen för den jätte dåliga uppdateringen på sistone... Internet har haft damp så jag har inte kunnat vara inne alls!! -_- Men jag lyckades göra ett igår om tävligen hos Foki. ♥

De senaste dagarna har jag hunnit med mycket! ♥ Så jag börjar på Söndag ♥

Söndag :

Så åkte vi till mormor och morfar för att fira min morfar som fyllde år ♥ Men det är så segt att vara där nere -_-
Det finns ingenting att göra!! Förutom att gosa med katterna ♥ Jag åker endast dit om Moa kommer! ♥
Sen nar vi kom hem åt jag en massa godis ^^


Måndag :

Jätte slapp dag, fick sluta nästan alla lektioner tidigare ♥ För att vi blev vaccinerade mot Svininfluensan!!
Folk sa hela tiden att det gjorda jätte ont... Men den kändes bara lite. Jag fokiserade mest på hon som skulle vaccinera mig... Hon va jätte kall om händerna :S Och nu har jag ont i armen. ( Men bara när någon rör den ) ^^

Sen på eftermiddagen åkte jag o Becca in till stan ♥ Jag shoppade ett linne och 1 Sovmask & 1 avslappningsmask.

Tisdag :

Var en ganska lugn dag... 56 st var sjuka på hela skolan O_O       6 st från min klass...
Men jag mådde bra iaf!


Idag :

En tråkig onsdag som vanligt... Finns inget kul i skolan att göra och lektionerna är så sega...
Men efter skolan är det Konfa! ♥ Som jag faktiskt tycker är kul ^^


Det är vad jag har gjort den här veckan iaf ^^  Ska försöka bli bättre på uppdateringen!! Lovar!! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0