Tävling hos Foki ♥

Hellu ^^



Jag är med i en tävling på Fokis.se där man kan vinna ett valfritt smycke från Cocoos!! ♥




Tävlingsregler :

♥ Kolla vilket smycke du vill vinna från Cocoo.se
♥ Berätta om tävlingen i din blogg, och lägg upp den här bilden
♥ Länka till Foki och till Cocoo.se!

♥ Kommentera på det inlägget med tävlingen och berätta att du deltar i tävlingen!
Vinnaren presenteras på Lördag! ♥



Fram till Julafton är Foki så snäll att hon låter alla läsare få 15 % rabatt på hela sortimentet från Cocoo.se! ♥
Andvänd rabattkoden : kawaii




Om jag vann skulle jag vilja ha ett cupcake halsband  ♥
 Men om jag inte vinner kommer jag att beställa där ifrån ♥Älskar dessa "cupcake" halsband ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0