Kladdkaka?

Hellu ^^



Just nu sitter jag nere i köket med datorn. Jag åt mat för en 4o min sen, men jag börjar bli sugen på kladdkaka O_O
Vet inte om jag ska baka eller inte... Men jag tror nog att jag väntar ett tag i såfall ^^


Idag har vi haft matte prov O_O Gick inte så jätte bra men jag hoppas att jag får G! Resten av dagen har varit bra... Men på Svenskan/Engelskan fick vi reda på att den nya killen skulle börja imorron!! NEJ!! Jag vet vem han är och han har gått på skolan innan... Jag vill inte ha honom i klassen!!
Menmen... Har väl inget val... -.-

Imorron första lektionen ska vi på första advents firande i försammlingsgården. Slipper språket!! ♥
Men efter det har vi gympa och vi ska fortsätta med redskaps testet. Så det blir en slapp dag imorron ♥


Men nu ska jag titta på Tv ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0