Funny Day ♥

Hellu ^^





Ledsen att det inte blev något inlägg igår...Hade mycket att göra och så orakde jag inte göra något på kvällen.
Igår var mamma & jag o hämtade toppmossa och granris. Granriset var till hästarna ^^
Efter det höll jag på med min bild inlämmning nästan resten av kvällen.

Idag var det en rolig dag i skolan :D Men jag tror att den nya killen tycker att jag är konstig?
För att när becca och jag "bråkade" i bild salen när han kom in så kollade han jätte konstigt på mig O_O
Sen har han glott på Becca, mig & Fanny hela dan idag O_O Han är skum...

Men men... Men nu när jag kom hem från skolan har jag bara pluggat lite, och snart ska jag gå ner och titta på Tv resten av kvällen.

Imorron har jag teknik -.- Det är ett av de tråkigaste ämnena på skolan!! Men det är väl bara att stå ut...

Men nu ska jag snart gå ner och titta på Tv ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0