Advents Firande ♥

Hellu ^^





Idag på morgonen  hade vi advents firande i försammlings gården. Var lite seg med ok.
Efter det var vi i sal 7 ochfick chokladboll och festis ♥ Efter det hade vi gympa. ( Redskaps test ) Jag klarar inget mer nu... Har VG så det räcker för mig! :)

Idag i skolan har jag lånat 2 st böcker som jag tyckte va jättebra :D Jag lånade Syskonkärlek & Med himlen som tak.
Har nästan redag läst ut halva boken på bussen hem xD Så jag kommer läsa hela kvällen typ.

På kemin hade Fanny och jag lite kul åt den nya killen xD Han tycker tydligen att Simon är jobbig han oxå!!
Så Fanny och jag satt och asgarva och han bara tittade på oss med en konstig min... xD


Idag ska jag mest bara slappa... För imorron är det storstädning!! Ska ställa ut ljusstakar och byta till julgardiner.
Och storstäda hela mitt rum!! Och göra läxor och försöka bli klar med bilden... ( Suck )
Och så får jag se om jag ska till Becca eller inte... Får se hur trött jag är...


Skriver senare ikväll ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0