Tillbaka igen!!!!

Hellu ^^






Nu är jag tillbaka igen på bloggen :D Har inte kunnat blogga för att min dator har haft damp ett tag nu... Men helt plötsligt idag funkar den som inget har hänt... :O Lite konstigt.

Men nu ska jag skriva om det som har hänt den senaste tiden :

Det har kommit massor snö den här veckan!! Så jag är jätte lycklig :D Älskar snö!!

Jag har sovit över hos Beccah i Torsdags för att vi hade ingen musik så jag orkade inte sitta i skolan och vänta i 2 tim så jag sov hos Beccah istället :D Vi hade lite damp och kunde inte sommna förens vid 23:30 typ xD

Moa och jag har varit i stan och handlat julklappar ( blev 1 paket för mig!! ) men jag måste åka in snart igen för att köpa klart alla julklappar... Så jag ska höra med Moa om hon har lust att följa med mig någon dag...

Har så mycket att berätta men det är så svårt att komma ihåg allt man gör... Men jag ska bli bättre med uppdateringarna nu när min dator är bättre :D

De senaste dagarna har det varit minus grader ute... Mycket minus grader ute! igår var det uppe i -19 grader hos oss!! Och idag är det "bara" 16-17 minus :o  Men det är bra på ett sätt, snön håller sig kvar till Jul!!! ♥


Men snart måste jag gå ut och fixa i stallet innan jag ska sitta vid Tv:n hela eftermiddagen!! :D

Om ni kollar i tidningen så kommer det :

13:50 Grinchen, efter det en Shrekligt god jul, Shrek sen efter det kommer Happy feet ♥
Så jag kommer sitta vid Tv:n hela dagen :D

P.S Efter jul eller på jul kommer jag att skaffa en ny design :D ♥

 


Kommentarer
Postat av: Moa

Jag tycker du ska uppdatera här nu va!! :O <3

2010-01-16 @ 14:53:13
URL: http://moaedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0