Prov, läxor...

Hellu ^^





Ledsen att jag inte gjort något inlägg idag. Har haft fullt upp med läxor & min bild inlämmning som ska in imorron... Och så har jag prov imorron oxå. Inte så kul :/ Menmen... Det är ju snart jul så då blir det lungt ett tag iaf ;D

Filmen vi såg igår, Natt på musset 2 rekomenderar jag verkligen att se ;) Den är nästan lika bra som 1:an :D
( 2:an är lite bättre )

Men jag måste snart gå & lägga mig... Ska läsa egenom fysiken 1 gång till innan jag ska sova... Måste lära mig den om jag ska klara provet imorron. Och så måste jag läsa egenom spanskan men...
Usch vad mycket jag ska hinna...

Men skriver mer imorron & sov sött ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0