Haha!!! ♥

Hellu ^^




Idag har varit väldigt bra & rolig!! ♥ Vi hade lite damp i skolan idag xD



- Haha, nu ska jag skräma honom! >;)
- Aa gör de innan vi går :P
KRASH*
- AAAAHHHH!!!!

*ASGARV*


Ni skulle skratta om ni var där xD



Idag har det varit en väldigt flum dag i skolan... Efter skolan följde jag med mamma in till stan för att handla mat & lite andra saker. Vi handlade bakpotatis med creamfreich. ( Stavas de så? ) :o
Så nu sitter jag och är proppmätt O_O Inte bra...^^ Men det är ju så gott! ♥



När vi handlade köpte mamma varma strumpor åt mig med lite tjockare tyg ♥ Så nu fryser jag inte om fötterna ^^

Men just nu sitter jag på mitt rum & lyssnar på musik ♥ Jag har komit på att jag kommer sakna Fanny väldigt mkt när hon är i Thailand... Hon åker imorron & är borta i 2 veckor ♥ Men hon kommer ju tbx sen!! ♥'


Skriver senare ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0