Frezzing ♥

Hellu ^^





Nu har jag precis fikat och nu ska jag börja med läxorna. Måste göra matte o engelska läxan idag för att den ska vara klar imorron... Och jag måste jobba hemme med stickningen den här veckan!! För vi har bara nästa vecka kvar innan betygssättningen. Jag måste sticka ca 20 cm...

Det blev ingen konfa idag för den var "inställd". Tisdagsgruppen hade ingen konfa igår och ledarna tyckte att det var orättvist om vi fick ha det idag.

Skolan var ok idag men kall!! Men jag tycker att det är mysigt när det är frost överallt!! ♥

Mamma är hos en kompis så min bror & jag är själva hemma... Och jag är jätte hungrig men det blir sen mat idag för att mamma inte är hemma...

Men nu ska jag börja med läxorna ♥

Vill bara säga att detta är mit 100 inlägg ♥


P.S Hade lagt upp en bild som jag tog imorse med min sladd är borta O_O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0